Eucerin - čudesni vosak za ljepotu

Kad posegnete za kutijicom ili bočicom s natpisom Eucerin, kući nećete ponijeti još jedan od stotine proizvoda za kožu koji se gotovo svakodnevno množe na tržištu, već malu povijest razvoja visoko kvalitetnih preparata za njegu i liječenje kože. U svakom od proizvoda tog poznatog branda koncentrirano je više od 100 godina iskustva u tehnološkoj kozmetici i dermatološkim tretmanima za zaštitu kože pa stoga i ne čudi što ih ne preporučuju samo stručnjaci za ljepotu, već i liječnici.

 

Ključ uspjeha
Početak priče o Eucerinu seže daleko u prošlost, u 1900. godinu kad je kemičar Isaac Lifsch¸tz svojim inovativnim otkrićem pokrenuo pravu revoluciju u području medicine. Njemački istraživač uspio je razviti visoko homogenu bazu za kreme i masti čija je najvažnija karakteristika sposobnost da emulzije održi postojanima, odnosno da omogući da dugotrajno zadrže nepromjenjivima prvobitna svojstva. Revolucionarna baza za kreme i masti nazvana je Eucerit ili, u prijevodu – lijepi vosak, i već od 1903. počeo se koristiti kao emulgirajući agens u proizvodnji medicinskih dermatoloških masti. No, to bi otkriće možda ostalo još dugo vremena važno i korišteno samo u području medicine da na njegove višestruke pozitivne učinke za kožu nije skrenuo pažnju profesor Paul Gerson Unna, otac moderne dermatologije. On je zahtijevao vrlo visoke standarde za proizvodnju dermatoloških masti: dugi rok trajanja, stabilnu i homogenu konzistenciju te pružanje zaštite i njege koži bez izazivanja iritacija. Upravo te, ali i druge kvalitete uočio je u Lifsch¸tzovu "lijepom vosku" što ga je 1907. u jednoj svojoj publikaciji opisao kao bazu koja je dobro prihvaćena među farmaceutima zbog svoje stabilne formulne i dobre konzistencije, koju liječnici rado propisuju zato što ne izaziva iritacije, a pacijenti vole zato što koži pruža ugodan osjećaj svježine. Takva pohvala renomiranog dermatologa bila je presudna za sljedeći važan korak - uvođenje Eucerita u kozmetičke proizvode za njegu kože: dr. Oskar Troplowitz, vlasnik tvrtke Beiersdorf, 1911. je kupio prava za Eucerit i još iste godine izbacio na tržište prvi komercijalni proizvod koji je sadržavao tu čudesnu učinkovitu bazu – prašak Eucerin.

Prvi štovatelj pH kože
Gotovo dva desetljeća kasnije stvoren je još jedan proizvod na bazi "lijepog voska", sapun Eucerin, a tek nakon još jedne duge pauze i dokazane kvalitete Eucerita 1959. razvijena je prva prava krema za kožu na bazi Eucerina – Eucerin pH5. To je bio prvi proizvod te vrste u svijetu – proizvod čiji je učinak postignut stavljanjem naglaska na važnost optimalnog pH faktora kože, odnosno njezine prirodne zaštitne barijere koja je glavni preduvjet za održavanje zdravlja i ljepote kože. Od tada pa do današnjih dana taj aspekt još uvijek ima temeljnu ulogu u svakom dermatološkom tretmanu kože, kao i u svim međunarodnim istraživačkim centrima koji se bave razvojem farmaceutskih i kozmetičkih proizvoda za kožu. Veliki boom na svjetskoj razini Eucerin je doživio 70-ih godina prošlog stoljeća zahvaljujući emulzijama posebno namijenjenima za njegu tijela – Eucerin pH5, Intenzivna emulzija i Emulzija F – koje su vrlo brzo stekle povjerenje kupaca i postale popularne širom svijeta.

I njega i lijek
Ranih 90-ih lansirani su na tržište prvi proizvodi pod nazivom Laceran namijenjeni njezi suhe kože. Linija Laceran predstavljala je učinkovit tretman protiv isušenosti kože, a dodatna prednost proizvoda iz te linije bili su posebni aktivni sastojci koji su omogućavali lako nanošenje i brzo upijanje tih inovativnih emulzija. Od 1988. i Eucerin i Laceran proizvodi počeli su se prodavati pod zajedničkim nazivom Eucerin. Od tada pa do danas brand Eucerin se doslovno i u prenesenom značenju uvukao pod kožu kupcima i nabujao do cijelog spektra proizvoda namijenjenih dermatološkoj zaštiti svih tipova kože. No, ono što proizvode koji stoje iza tog imena razlikuje od mnoštva ostalih preparata za kožu prisutnih na tržištu jest to što nisu namijenjeni samo za prevenciju, već i za liječenje i ublažavanje različitih problema kože.

Rafal inovacija
Od početka 90-ih proizvođač Eucerina je u središte svog interesa stavio istraživački rad i brzu inovaciju svojih proizvoda pa je tako već 1994. uvedena posve nova kategorija proizvoda koju je predvodio razvoj Ulja za tuširanje pH5 – prvog ulja za tuširanje u povijesti kozmetičkih proizvoda za higijenu kože koje istovremeno čisti kožu i štiti je od isušivanja. Dvije godine kasnije Eucerin je krenuo u pohod na najvažnije područje njege kože – lice. Uslijedio je pravi rafal inovacija: od proizvoda za čišćenje i njegu problematične kože (Eucerin za suhu kožu, za masnu kožu i za kožu sklonu crvenilu) do učinkovitih proizvoda protiv starenja kože koji su razvijeni u skladu s najvišim dermatološkim standardima. Počelo je prvim klinički testiranim kremama protiv bora, nakon kojih su uslijedili proizvodi s aktivnim principom Q10 i naposlijetku razvoj tretmana protiv bora najnovije generacije baziran na iskustvima dermatološke kozmetike – Hyaluron Filler.


Eucerin je danas poznat kao marka koju dermatolozi najčeće preporučuju za potrebe zaštite, njege i liječenja svih tipova kože. Proizvodi za hidrataciju i čišćenje kože iz revolucionarne linije pH5 sadrže vrlo blage, dermatološki testirane sastojke idealne za suhu i osjetljivu kožu. Zbog visoke kompatibilnosti s kožom ti se proizvodi mogu koristiti svakodnevno te joj tako osigurati neprekinutu zaštitu od vanjskih štetnih agensa. Zahvaljujući upotrebi pomno biranih aktivnih sastojaka i temeljitih kliničkih testiranja, ime Eucerin postalo je jamstvo za vrhunsku kvalitetu i sigurnost proizvoda, a kombinacija visoke učinkovitosti i stupnja tolerantnosti za sve tipove kože čini ga popularnijim i od mnogih luksuznijih proizvoda za kožu.

Fotografije Beiersdorf Press

farmacia-oglas

baner

FARMACIA banner 300px2

Brandovi



Get Adobe Flash player